Podrobné informace o studijním programu

Kde se uplatním

Absolvent doktorského studia fyziologie živočichů má hluboké teoretické znalosti živočišné a lidské biologie s důrazem na mechanismy fyziologických procesů na molekulární a buněčné úrovni, včetně integrálních fyziologických funkcí organismu a jejich regulací. Orientuje se dobře i v příbuzných oborech buněčné a molekulární biologie, biochemie, farmakologie, toxikologie a imunologie. Je prakticky obeznámen s experimentálními metodami fyziologického výzkumu a s jejich implementací v oblasti biomedicíny. Své schopnosti abstraktního a tvořivého myšlení může využít v základním i aplikovaném výzkumu na vysokých školách, ve vědeckých ústavech nebo v biotechnologických centrech, ale také ve zdravotnických zařízeních nebo farmaceutickém průmyslu.

Podání přihlášky

Přihláška se podává elektronicky prostřednictvím studijního informačního systému Univerzity Karlovy. Vyplněnou přihlášku je třeba ve studijním informačním systému elektronicky odeslat a platbu provést nejpozději do 30. 4. 2025 pro studium se zahájením v zimním semestru (v říjnu) a do 15. 12. 2024 pro studium se zahájením v letním semestru (v dubnu).

Poplatek za úkony spojené s přijímacím řízením činí 880 Kč.

Podat přihlášku

Přijímací zkouška

Řádný termín přijímacích zkoušek pro všechny doktorské programy se zahájením v zimním semestru (v říjnu) je (datum bude upřesněno / not yet announced), náhradní termín je (datum bude upřesněno / not yet announced)

Řádný termín přijímacích zkoušek pro všechny doktorské programy se zahájením v letním semestru (v dubnu) je 3. 2. 2025, náhradní termín je 10. 2. 2025

Žádost o náhradní termín se podává a vyřizuje prostřednictvím elektronického informačního systému univerzity.

Forma přijímací zkoušky je ústní pohovor, který se týká především problematiky plánované disertační práce a znalostí uchazeče v rámci odbornosti daného studijního programu.

Bližší informace najdete:

Důležité odkazy

Uchazeči se specifickými potřebami

Máte-li zdravotní znevýhodnění, můžete zažádat o modifikaci přijímací zkoušky. Bližší informace najdete v podmínkách přijímacího řízení.

Pracoviště podílející se na výuce

Na výuce tohoto studijního programu se podílejí následující pracoviště:

Garant programu

doc. RNDr. Magdaléna Krulová, Ph.D.
magdalena.krulova@natur.cuni.cz

Máte dotaz?

Kompletní informace o přijímacím řízení naleznete na stránkách pro uchazeče o studium. S dotazy se obracejte na kontaktní osoby pro přijímací řízení.