Bakalářské studium

Harmonogram akademického roku
Studijní a zkušební řád
Pravidla pro organizaci studia

Obecné informace o bakalářském studiu na fakultě (včetně různých předpisů, návodů, formulářů a kontaktů na Studijní oddělení PřF UK)

Hlavní studijní události bakalářského studia během akademického roku - základní informace, termíny, relevantní dokumenty a odkazy:

Přihlášení se k tématu bakalářské práce

Pouze elektronicky, prostřednictvím SIS. Povinné pro studenty 3. ročníků.

Termíny viz harmonogram akademického roku

Přihlášení se ke státní závěrečné zkoušce a obhajobě bakalářské práce

Pouze elektronicky, prostřednictvím SIS. Další informace najdete rovněž na studijní stránce biologické sekce.

Termíny viz SIS (pro SZZK si vyberte si v rámci "Předmět" příslušný program, a po vyfiltrování si u něj rozklikněte Detail. Pro obhajobu si vyberte v rámci "Předmět" Bakalářská práce, po vyfiltrování vyberte příslušný program a rozklikněte si Detail)

Příprava a odevzdání bakalářské práce

Pouze elektronicky, prostřednictvím SIS. SIS se po termínu odevzdání uzavře a pozdější odevzdání práce NENÍ MOŽNÉ! Pozn.: práci lze v SIS elektronicky odevzdat (tlačítko ODEVZDAT) až poté, co kontrola na PDF/A vyhodnotí, že práce je ve správném formátu, proto nenechávejte elektronické nahrávání na poslední chvíli! Případným žádostem o dodatečné odevzdání práce (např. z technických či jiných důvodů) nebude vyhověno. Další informace najdete rovněž na studijní stránce biologické sekce.

Termíny viz SIS (vyberte si příslušný program a rozklikněte si Detail)

Kontrola splnění podmínek pro konání první části SZZK (tj. obhajoby bakalářské práce)

Termíny viz SIS (vyberte si příslušný program a rozklikněte si Detail)

Obhajoby bakalářských prací

Organizuje příslušný katedrový koordinátor, viz zde. Další informace najdete rovněž na studijní stránce biologické sekce.

Termíny viz SIS (vyberte si příslušný program a rozklikněte si Detail, v rámci něj se podívejte na "Datum" a "Konec", což udává příslušné časové rozmezí). Konkrétní časové harmonogramy obhajob bakalářských prací jednotlivých studentů viz níže (bývají zveřejňovány nejpozdějí 14 dní před konáním, obvykle dříve)

Kontrola splnění podmínek pro konání druhé části SZZK

Termíny viz SIS (vyberte si v rámci "Předmět" příslušný program, a po vyfiltrování si u něj rozklikněte Detail)

Ústní část státní závěrečné zkoušky

Organizuje koordinátor biologické sekce. Další informace najdete rovněž na studijní stránce biologické sekce.

Termíny viz SIS (vyberte si v rámci "Předmět" příslušný program, a po vyfiltrování si u něj rozklikněte Detail, v rámci něj se podívejte na "Datum" a "Konec", což udává příslušné časové rozmezí)

Přijímací zkoušky do navazujících magisterských studijních programů Genetika, molekulární biologie a virologie, a Mikrobiologie

Organizuje studijní poradce pro příslušný navazující magisterský studijní program ve spolupráci se Studijním oddělením PřF UK.

Aktuální termíny pro podávání přihlášek a časové rozmezí přijímacích pohovorů jsou vždy v dostatečném předstihu zveřejněny zde. O konkrétním datu a hodině vašeho přijímacího pohovoru v daném časovém rozmezí budete informováni automatickým e-mailem ze SIS