Postup pro objednání fakultních promo předmětů je následující:
Pracovník zodpovědný za akci, pro kterou mají být předměty určeny, zašle svůj požadavek (poptávku) Ing. Haně Javůrkové (hana.javurkova@natur.cuni.cz) nebo Bc. Ondřeji Juhovi (ondrej.juha@natur.cuni.cz) s termínem konání akce, specifikací a počtem požadovaných promo předmětů a číslem zakázky, ze které budou promo předměty hrazeny.
Na základě této poptávky OVV vytvoří cenovou kalkulaci, kterou zašle zpět danému pracovníkovi. Po odsouhlasení kalkulace pracovníkem provede OVV interní výdej a připraví zboží pro předání na předem dohodnutý termín. Interní výdej bude proveden prostřednictvím interní výdejky, kterou vystaví OVV, nemusíte se tedy o nic starat, částka za odebrané promo předměty Vám bude ze zakázky odečtena automaticky.
Při předání zboží v kanceláři OVV přebírající pracovník potvrdí jeho převzetí svým podpisem na interní výdejku a zároveň obdrží jeden její výtisk.
Seznam fakultních promo předmětů včetně orientačních nákladových cen naleznete ZDE (přístup je omezen, v případě zájmu nás prosím kontaktujte).
Pakliže jste si z naší aktuální nabídky nic nevybrali, můžeme vám pomoci i se zajištěním konkrétních promo předmětů např. s logem vaší konference – u našich dodavatelů můžeme díky častým objednávkám získat příznivější ceny. V tomto případě je však nutné kontaktovat OVV v minimálním předstihu 6 týdnů kvůli dodavatelským termínům.
Tým OVV