Makro "naturOrgUnitTree"

Makro slouží k vygenerování kontaktních informací organizační jednotky, tedy sekce či pracoviště. Umí generovat i hierarchickou strukturu, tedy podřazené organizační jednotky do libovolné úrovně. Ve výchozím stavu generuje 2 úrovně.

Zápis makra:

{(naturOrgUnitTree:id=000000)}

Parametry:

  • id - nepovinný, id organizační jednotky, pro kterou se generují kontakty a případné podřízené organizační jednotky. Je nutné zadat jeden z parametrů id nebo idf.
  • idf - nepovinný, fakultní identifikátor organizační jednotky, pro kterou se generují kontakty a případné podřízené organizační jednotky. Je nutné zadat jeden z parametrů id nebo idf.
  • level - úroveň hierarchické struktury organizačních jednotek, které se generují: 0 - pouze hlavní org. jednotka, 1 - org. jednotka a její potomci atd. Musí být celé číslo.
  • locale - nepovinný, povolené hodnoty jsou "cs" nebo "en". Pokud je předáno, načítá hodnoty v příslušné jazykové verzi (agenda). Pokud není přidáno, detekuje jazykovou verzi automaticky.
  • idOrgFilter - nepovinný, slouží k omezení výčtu dceřinných organizačních jednotek (pokud level=1). Je momentálně podporován pouze při použití parametru id, nikoliv idf. Jedná se o seznam id jednotek, anebo interval id jednotek oddělených čárkou. V případě intervalu jsou dvě čísla oddělena pomlčkou.
  • titleEnabled - nepovinný, umožňuje schovat název pracoviště v titulku výpisu.

Příklady použití makra:

1. {(naturOrgUnitTree:id=100036520245)}
2. {(naturOrgUnitTree:idf=6700)}
3. {(naturOrgUnitTree:id=1007;level=1)}
4. {(naturOrgUnitTree:id=1007;locale=en)}
5. {(naturOrgUnitTree:id=1007;idOrgFilter=100036520245,1021-1023)}
6. {(naturOrgUnitTree:id=1060;titleEnabled=false)}

Příklad 1 - zápis

{(naturOrgUnitTree:id=100036520245)}

Výsledné zobrazení

Odbor informačních technologií

Mgr. Jiří Kühn, Dr.
Správce webového portálu
Správce fakultních webových stránek

Oddělení podpory uživatelů

Mgr. Peter Andrejko
Vedoucí
CIS, IFIS, Spisová služba
Albertov 6, 1PP, místnost S02
Mgr. Zuzana Geistová
Sekretář
Sekretariát, podpora Google Workspace, učebny a studovny
Albertov 6, 1PP, místnost S04
Hana Losertová
Sekretář
Albertov 6, 1PP, místnost S04
Mgr. Jiří Kühn, Dr.
Správce webového portálu
Albertov 6, 1PP, místnost S04A
Marek Míka
Správa a podpora Google Workspace PřF UK, virtualizace učeben a studoven, CCTV a přístupový systém, Helpdesk admin
Albertov 6, 1PP, místnost S04A
Michal Šatal
CIS, IFIS, Spisová služba
Albertov 6, 1PP, místnost S02
Michal Škvor
Uživatelská podpora děkanátu
Albertov 6, 1PP, místnost S04A

Centrum informačních technologií

Ing. Jiří Janyška
Správce webového portálu
Administrace Windows domény PRFUK, virtualizace desktopů, správa MyQ, správa operačních systémů na počítačích v počítačových učebnách geografické sekce
Albertov 6, 1PP, místnost S04A
Mgr. Jiří Kühn, Dr.
Správce webového portálu
Dan Krámek
Albertov 6, 1PP, místnost S04A
Ing. Jiří Orság, CSc.
Administrace serverových OS (mail, poštovní brány, fis), elektronická pošta, správa hesel, DNS
Albertov 6, 1PP, místnost S04A
Tomáš Petrus
Správa počítačové sítě, fakultní multilicence Adobe, Microsoft, zpracování multimédií
Albertov 6, 1PP, místnost S02A
Bc. Michal Rezek
Správa aktivních prvků počítačové sítě
Albertov 6, 1PP, místnost S02A
Mgr. Jan Růžek
Správa serverů a IdM
Albertov 6, 1PP, místnost S04A


Příklad 2 - zápis

{(naturOrgUnitTree:idf=6700)}

Výsledné zobrazení

Odbor informačních technologií

Mgr. Jiří Kühn, Dr.
Správce webového portálu
Správce fakultních webových stránek

Oddělení podpory uživatelů

Marek Míka
Správa a podpora Google Workspace PřF UK, virtualizace učeben a studoven, CCTV a přístupový systém, Helpdesk admin
Michal Šatal
CIS, IFIS, Spisová služba
Michal Škvor
Uživatelská podpora děkanátu

Centrum informačních technologií

Ing. Jiří Orság, CSc.
Administrace serverových OS (mail, poštovní brány, fis), elektronická pošta, správa hesel, DNS
Tomáš Petrus
Správa počítačové sítě, fakultní multilicence Adobe, Microsoft, zpracování multimédií
Bc. Michal Rezek
Správa aktivních prvků počítačové sítě
Mgr. Jan Růžek
Správa serverů a IdM


Příklad 3 - zápis

{(naturOrgUnitTree:id=1007;level=1)}

Výsledné zobrazení

Děkanát

Právní odbor

Mgr. Pavel Toušek
Vedoucí Právního oddělení, Právník
Albertov 6, 4NP, místnost 323
Mgr. Ondřej Švarc
Správce webového portálu, Právník, Zástupce vedoucího - právník
Albertov 6, 4NP, místnost 323
Monika Bonk
Sekretář - agenda smluv
Albertov 6, 4NP, místnost 331
Ing. Petra Kůrková
Sekretář - mateřská dovolená
Albertov 6, 4NP, místnost 325

Odbor veřejných zakázek

Ing. Jiří Suchomel
Koordinátor, Vedoucí
Albertov 6, 4NP, místnost 302
Iveta Nováková
Sekretář, Koordinátor
Albertov 6, 4NP, místnost 325
Ing. Martin Michálek
Správce webového portálu, Koordinátor
Albertov 6, 4NP, místnost 325

Odbor rozvoje

Mgr. Jan Vyskočil
Vedoucí
Albertov 8, 1NP, místnost Genetická zahrada
Andrea Johnová
Tajemník
Albertov 6, 4NP, místnost 333
RNDr. Vladimír Zbranek
Správce webového portálu
Albertov 6, 4NP, místnost 343

Zaměstnanecký odbor

Ing. Kateřina Konečná
Vedoucí zaměstnaneckého odboru, Správce webového portálu
Poradenství v pracovně-právní problematice, výběr nových zaměstnanců (THP i AP a VP), hodnocení zaměstnanců, statistická hlášení, zajišťování odborného rozvoje zaměstnanců.
Albertov 6, 4NP, místnost 335
Radka Süssová
Sekretář, Referent zaměstnaneckého odboru
Spisová služba, likvidace faktur HRO, evidence majetku HRO, evidence zaměstnanců - cizinců u zdravotních pojišťoven, agenda pracovnělékařských prohlídek.
Albertov 6, 4NP, místnost 337
Ivana Vernerová Makovičková
Správce webového portálu
Albertov 6, 4NP, místnost 324

Studijní odbor

Ing. Ivana Fraňková
Vedoucí
Na Slupi 16, 2NP, místnost 202
Markéta Trakslová
Sekretář
Na Slupi 16, 2NP, místnost 205
Michal Švojgr
Správce webového portálu
Na Slupi 16, 3NP, místnost 307
Ing. Dagmar Gondeková
Referent stipendií
Stipendia
Na Slupi 16, 3NP, místnost 309
Kateřina Tesaříková
Referent státních rigorózních zkoušek
Státní rigorózní zkoušky; Studentská mobilita Erasmus+
Na Slupi 16, 3NP, místnost 317

Odbor vnějších vztahů

Mgr. Michal Andrle, Ph.D.
Vedoucí
Tiskový servis a PR, medializace výsledků VaV fakulty, krizová komunikace, strategie a plánování, produkce tiskových materiálů, produkce prezentačních akcí fakulty a projektu Přirodovědci.cz.
Albertov 6, 2NP, místnost 131
Mgr. Petra Vaňharová
Zástupce vedoucího, Správce webového portálu
Správa obsahu titulní stránky fakultního webu a obrazovek v budovách fakulty, organizace fakultních společenských akcí, spolupráce s průmyslem a obchodem (kariérní růst studentů), péče o absolventy.
Albertov 6, 2NP, místnost 130
Ing. Hana Javůrková
Referent, Sekretář
Ekonomicko-administrativní agenda odboru, správa e-shopu, příprava a produkce fakultních promo předmětů a dalšího zboží, interní výdeje v rámci fakulty, organizace společenských akcí fakulty. 
Albertov 6, 2NP, místnost 130
RNDr. Veronika Dejmková
Referent
Produkce prezentačních akcí fakulty a projektu Přírodovědci.cz (veletrhy, festivaly, DOD), produkce tiskových materiálů, produkce workshopů v rámci projektu Přírodovědci.cz.
Albertov 6, 2NP, místnost 131
Bc. Ondřej Juha
Referent
Správa e-shopu, příprava a produkce fakultních promo předmětů a dalšího zboží, interní výdeje v rámci fakulty, výpůjčky vybavení pro prezentační a vzdělávací účely.
Albertov 6, 2NP, místnost 130
RNDr. Petr Jan Juračka, Ph.D.
Referent
Fotografická dokumentace fakultních akcí a událostí, popularizace fakulty a přírodních věd prostřednictvím odborných a reportážních fotografií.
Mgr. Petra Krsková
Referent
Obecná IT podpora, rozesílání fakultního e-letteru.
Mgr. Veronika Rudolfová
Referent
Tiskový servis a PR, medializace výsledků VaV fakulty.
Petr Souček
Referent
Redakce a editace magazínu Přírodovědci, redakční činnost portálu Přírodovědci.cz, sociální sítě Přírodovědci.cz.
Albertov 6, 2NP, místnost 130
Ing. Kateřina Tušková
Referent
Koordinace katalogu pro učitele, produkce odborných workshopů a koordinace doplňkových aktivit v rámci projektu Přírodovědci.cz, správa fakultních škol PřF UK, správa fakultního a přírodovědeckého e-letter
Albertov 6, 2NP, místnost 131


Příklad 4 - zápis

{(naturOrgUnitTree:id=1007;locale=en)}

Výsledné zobrazení

Office of the Dean

Legal Division

Mgr. Pavel Toušek
Head, Lawyer
Albertov 6, 4NP, místnost 323
Mgr. Ondřej Švarc
Webmaster, Lawyer, Deputy head
Albertov 6, 4NP, místnost 323
Monika Bonk
Secretary
Albertov 6, 4NP, místnost 331
Ing. Petra Kůrková
Secretary
Albertov 6, 4NP, místnost 325

Public Procurement Division

Ing. Jiří Suchomel
Coordinator, Head
Albertov 6, 4NP, místnost 302
Iveta Nováková
Secretary, Coordinator
Albertov 6, 4NP, místnost 325
Ing. Martin Michálek
Webmaster, Coordinator
Albertov 6, 4NP, místnost 325

Development Division

Mgr. Jan Vyskočil
Head
Albertov 8, 1NP, místnost Genetická zahrada
Andrea Johnová
Department administrator
Albertov 6, 4NP, místnost 333

Human Resources Division

Ing. Kateřina Konečná
Head of HR Division, Webmaster
Consulting in labor law matters, recruitment of new employees (both administrative and academic and scientific staff), employee evaluation, statistical reporting, ensuring the professional development of employees.
Albertov 6, 4NP, místnost 335
Radka Süssová
Secretary, of HR Division
Records management, processing of HRO invoices, asset management for HRO, registration of foreign employees with health insurance companies, agenda of occupational health examinations.
Albertov 6, 4NP, místnost 337

Student Affairs Division

Markéta Trakslová
Secretary
Na Slupi 16, 2NP, místnost 205
Michal Švojgr
Webmaster
Na Slupi 16, 3NP, místnost 307
Ing. Dagmar Gondeková
of scholarship and bursary
Scholarship and bursary
Na Slupi 16, 3NP, místnost 309

Public Relations Division

Mgr. Michal Andrle, Ph.D.
Head
Press service and PR, media coverage of faculty research results, crisis communication, strategy and planning, production of press materials, production of faculty presentations and the Prirodovědci.cz project.
Albertov 6, 2NP, místnost 131
Mgr. Petra Vaňharová
Deputy head, Webmaster
Managing the content of the front page of the faculty website and screens in the faculty buildings, organizing social events, collaborating with industry and business (student career development), looking after graduates.
Albertov 6, 2NP, místnost 130
Ing. Hana Javůrková
Secretary
Economic-administrative agenda of the department, administration of the e-shop, preparation and production of faculty promo items, internal sales within the faculty, organization of social events of the faculty.
Albertov 6, 2NP, místnost 130
RNDr. Veronika Dejmková
Production of presentation events of the faculty and the project Přírodovědci.cz (fairs, festivals, DOD), production of press materials, production of workshops within the project Přírodovědci.cz.
Albertov 6, 2NP, místnost 131
Bc. Ondřej Juha
Administration of the e-shop, preparation and production of faculty promo items and other merchandise, internal faculty giveaways, equipment loans for presentation and educational purposes.
Albertov 6, 2NP, místnost 130
RNDr. Petr Jan Juračka, Ph.D.
Photographic documentation of faculty events and events, popularization of the faculty and natural sciences through professional and reportage photographs.
Mgr. Petra Krsková
General IT support, sending out the faculty e-letter.
Mgr. Veronika Rudolfová
Press service and PR, media coverage of faculty research results.
Petr Souček
Editorial and editing of the magazine Přírodovědci, editorial activity of the portal Přírodovědci.cz, social network Přírodovědci.cz.
Albertov 6, 2NP, místnost 130
Ing. Kateřina Tušková
Coordination of the catalogue for teachers, production of workshops and coordination of activities within the project Přírodovědci.cz, administration of faculty schools of the Faculty, administration of the faculty e-letter.
Albertov 6, 2NP, místnost 131


Příklad 5 - zápis

{(naturOrgUnitTree:id=1007;idOrgFilter=100036520245,1021-1023)}

Výsledné zobrazení

Děkanát

Zaměstnanecký odbor

Ing. Kateřina Konečná
Vedoucí zaměstnaneckého odboru, Správce webového portálu
Poradenství v pracovně-právní problematice, výběr nových zaměstnanců (THP i AP a VP), hodnocení zaměstnanců, statistická hlášení, zajišťování odborného rozvoje zaměstnanců.
Albertov 6, 4NP, místnost 335
Radka Süssová
Sekretář, Referent zaměstnaneckého odboru
Spisová služba, likvidace faktur HRO, evidence majetku HRO, evidence zaměstnanců - cizinců u zdravotních pojišťoven, agenda pracovnělékařských prohlídek.
Albertov 6, 4NP, místnost 337
Ivana Vernerová Makovičková
Správce webového portálu
Albertov 6, 4NP, místnost 324


Příklad 6 - zápis

{(naturOrgUnitTree:id=1060;titleEnabled=false)}

Výsledné zobrazení

Mgr. Barbora Báječná
Sekretář, Správce webového portálu, Vedoucí
Albertov 6, 1NP, místnost P20